Jag vill tacka arrangörerna av denna träff med en stor applåd.

Det har redan nämnts tidigare men tål att nämnas igen,
Bra gjort!
Jag vill att ni tar åt er av den positiva andan som finns efter denna träff.
En mycket bra Träff.
Med boende så nära området, och med en Safari som bjuder på det som en ATV åkare kan tänkas behöva utsättas för hamnar denna träff långt upp på listan.
En Mudbana skapad endast för detta tillfälle är rätt väg att gå.
En satsning som detta går helt i vad ATVföraren vill testa eller tävla i.
Helt rätt i tiden.
Spolmöjligheterna får oxå högt betyg.

Det som jag tyckte kom lite i skymundan bakom ovan nämnda körområden var det nya körområdet nedanför parkeringen. Ett område som jag tror får stor potential i till nästa år.
Bra och mycket god mat som även gick att backa på för oss med lite för små tallrikar.

En varm eloge till kocken.

Ett bra och tydligt förarmöte och den tysta minuten för Gerth kunde inte varit mer respektfullt.
Mycket bra av Teamet.

Sen till något tänkvärt....
Jag skulle vilja ge Domarna/arrangörerna vid Trailen en känga. (inte så bildligt som det låter..)
Jag förstår bara inte hur deltagaren som formligen flög fram med knapp kontroll över maskinen riskerade både bankontrollanter och publikens hälsa.
Deltagaren skulle ha stoppats och meddelats att sänka farten för allas trevnad, fortsatte deltagaren i samma tempo är det bara och stoppa honom och be honom lämna banan.
Visst var det lite av ett publikfrieri men oj vad det hade kunnat gått illa vid ett par tillfällen.
Kanske ett rötägg, men arrangörerna har ett ansvar för publik och sina medarbetare här...
Vill man ha en ATV Demolition/Endurobana skall funktionärer och publik stå på ett mer betryggande avstånd.
Personligen tyckte jag att Trailbanan var en av höjdpunkterna på träffen, trots att det inte gick så bra för min egen del...
Avslutningsvis måste jag säga att jag gillar Säter för dess mångfald av underlag, landskapet, dom trevliga människorna och deras positiva inställning.
Ett stort Tack till Säter som ligger varmt om hjärtat.