|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buzzola
Underground
Extreme

Antal inlägg: 335

Stallarholmen
|
 |
« Svara #11 skrivet: 2011, 01, 30, 15:18:00 pm » |
|
Men skotta snö gör man med fronten på "Vanliga" ATV:er...  Om man inte kör i varandras spår utan förskjuter sitt spår med en bandbredd hade ni klarat er bättre då? Testade ni det när ni körde efter varandra? spelade inger större roll om man spårade eller följde i andra spår !!! skaplig skare gjorde att maskinerna höll sig på ytan så att säga..... men på filmen så va det ju ett krondike fyllt med pudet och då blir det ju inte så lätt  skulle denna körning varit ett försök med däck så skulle det nog bli till att hämta hem hojjarna till våren 
|
|
|
|
|
Loggat
|
Gamla gubbar Can Can Am 800R LTD
Stallarholmen
|
|
|
Brodde
Underground
Psycho

Antal inlägg: 972

Ahaaaa! Äntligen!!!
|
 |
« Svara #12 skrivet: 2011, 01, 30, 16:40:52 pm » |
|
spelade inger större roll om man spårade eller följde i andra spår !!! skaplig skare gjorde att maskinerna höll sig på ytan så att säga..... men på filmen så va det ju ett krondike fyllt med pudet och då blir det ju inte så lätt  skulle denna körning varit ett försök med däck så skulle det nog bli till att hämta hem hojjarna till våren  Okej jag förstår. Har ingen erfarenhet av att köra med bandsats, så det är lika bra att fråga. Får vara en dröm jag får "bocka av" längre fram. Men det är imponerande körning iallafall. 
|
|
|
|
|
Loggat
|
__________________ "Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail."
|
|
|
Buzzola
Underground
Extreme

Antal inlägg: 335

Stallarholmen
|
 |
« Svara #13 skrivet: 2011, 01, 30, 19:54:09 pm » |
|
spelade inger större roll om man spårade eller följde i andra spår !!! skaplig skare gjorde att maskinerna höll sig på ytan så att säga..... men på filmen så va det ju ett krondike fyllt med pudet och då blir det ju inte så lätt  skulle denna körning varit ett försök med däck så skulle det nog bli till att hämta hem hojjarna till våren  Okej jag förstår. Har ingen erfarenhet av att köra med bandsats, så det är lika bra att fråga. Får vara en dröm jag får "bocka av" längre fram. Men det är imponerande körning iallafall.  Tokroligt med band om det är "mycket" snö Det är bara att hojjta till om vi ses i skogen så kan du alltid få prova på . 
|
|
|
|
|
Loggat
|
Gamla gubbar Can Can Am 800R LTD
Stallarholmen
|
|
|