|
|
|
|
Anton
Underground
Psycho

Antal inlägg: 1332

Nacka/Stockholm
|
 |
« Svara #17 skrivet: 2008, 12, 24, 00:45:48 am » |
|
KVICKSUND Sveriges eget Dubai Har ni oxå gästarbetare........  Förlåt kunde inte låta bli. Såg ett program nyligen på Diskovery om världens rikaste....... Eller du kanske syftade på Kvicksunds högsta byggnad. Manövertornet på bron   Kvicksund är faktiskt riktigt fint  där har man ju åkt förbi några gånger
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Junior
Underground
Psycho

Antal inlägg: 569
|
 |
« Svara #25 skrivet: 2008, 12, 27, 11:40:13 am » |
|
Om ni skaffar större däck så flyter ni istället för å sjunka  Hojen flöt bra, men min packväska blev vattenfylld å drog ner bakändan så till sist så stod hojen mer än rakt upp i vattnet å då var det bäst att hoppa av... å resten vet nog alla vi det här laget.... Du får ta det en solig sommardag om du ska ha hjälp o bogsera in liket igen  Jag längtar oxå te sommaren.. Köpte juh ny båt, provkörde den en gång o sen konservera för vintern.. Fast först Thailand 4v i feb 
|
|
|
|
|
Loggat
|
Outty 800R XT-P 2010 Driver lekstuga för alla med barnasinne, och ölsinne www.iceborlange.se
|
|
|
|
|
Tompas
Pro

Antal inlägg: 157

stockholm
|
 |
« Svara #27 skrivet: 2008, 12, 27, 12:37:41 pm » |
|
SV: HJÄLP « Svara #25 skrivet: idag kl. 11:40:13 » -------------------------------------------------------------------------------- Citat från: Pete skrivet igår kl. 22:52:32 Citat från: Tompas skrivet igår kl. 22:36:21 Om ni skaffar större däck så flyter ni istället för å sjunka Hojen flöt bra, men min packväska blev vattenfylld å drog ner bakändan så till sist så stod hojen mer än rakt upp i vattnet å då var det bäst att hoppa av... å resten vet nog alla vi det här laget.... Du får ta det en solig sommardag om du ska ha hjälp o bogsera in liket igen Jag kan stå vid vattenbrynet med rep och livbojjen 
|
|
|
|
|
Loggat
|
Goes 450x
|
|
|
|
|
Junior
Underground
Psycho

Antal inlägg: 569
|
 |
« Svara #29 skrivet: 2008, 12, 27, 18:20:09 pm » |
|
ja fan va man längtar till sommaren
Vad åker du för båt då? Antar att orginaltråden spårat ur men problemet är juh löst så då kan vi gagga om annat
|
|
|
|
|
Loggat
|
Outty 800R XT-P 2010 Driver lekstuga för alla med barnasinne, och ölsinne www.iceborlange.se
|
|
|