Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?
2012, 02, 06, 03:04:59 am
Startsida Hjälp Köp o Sälj Logga in Registrera
Nyheter: ATV is the SHIT!

+  ATV Stockholm
|-+  Träffar & aktiviteter
| |-+  ATV/Quad Träffar
| | |-+  Vinterträffen i Svartnäs 31jan - den 1:a feb 2009
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. « föregående nästa »
Sidor: [1] 2 3 ... 14 Gå ned Skriv ut
Författare Ämne: Vinterträffen i Svartnäs 31jan - den 1:a feb 2009  (läst 9987 gånger)
kenth
Underground
Pro
*

Antal inlägg: 174

Kenth Hofors

Hemsida
« skrivet: 2008, 12, 31, 13:44:25 pm »

Vinterträffen i Svartnäs 31jan - den 1:a feb 2009

Träffavgift 100:-

Mat och boende 30 - 31/1 - 1/2 -09 fred-sönd 1200:-
(För dom som vill komma redan på fredag!)

Mat och boende 31/1 - 1/2 -09 lörd-sönd 700:-
(I paketet för 700 riksdaler så ingår 1 Middag m efterrätt. 1 Frukost. 2 Lunch. 2 kaffe/kaka. 1 nattlogi. 1 gott umgänge.)

För dom som ev. pendlar imellan och åker safarin på lördagen och vill ha mat vid Himmelsberget serverad kommer det att kosta 200:- Wokpanna med tillbehör (Skriv detta i anm. formuläret).
Ni som bokat mat och boende kommer att få detta då det ingår i ert pris!
Isbanekörarna skriver om ni vill äta på pensionatet mitt i byn!

För att göra en mjukstart på det relativt nya området så kommer medlemmar i Gestrike-Dala 4 Wheelers att kunna anmäla sig fram tom den 31 dec. Därefter är det möjligt för övriga att boka återstående platser.
vi har satt upp ett anmälningsstopp på ca 50st deltagare.

Planerade aktiviteter så här långt är: Snösafari och iskörning på sjö "plogad bana" Ev fler aktiviteter kommer möjligheterna är många.

Tävlingen på isbanan sker på söndag kl. 10.00 med prisutdelning! Då safarituren tar hela dagen på lördagen så hinner vi inte med båda delarna! Det kommer att finnas plogad is hela tiden för dom som vill leka av sig ordentligt!

Samt även ett nattåk för dom som inte är (Varg/Lo/Nyväckt Björn) rädda.

Träffen läggs på pensionatet mitt i byn som står för mat och boende ev. trubadur. Svartnäs ligger fint beläget i centrala delarna av finnskogsriket. www.svartnas.com (Där finns karta)

Fortlöpande information kommer att läggas ut på www.gestrike4wheelers.se

Man kan nu anmäla sig till träffen på länken på vår sida!

Det finns även ett debatt forum http://www.gestrike4wheelers.se/forum/viewthread.php?forum_id=10&thread_id=53

Om det skulle saknas snö och is så kan detta ställas in så att ingen blir besviken om detta skulle ske! Vi tar inte in några pengar i förväg utan detta betalas vid ankomst!

Övrigt som är bra att veta! Då detta är i vildmarken så finns ingen bensinstation, kiosk eller affär! Mat finns att köpa på Svartnäsgården!

Givetvis använder vi alla ryggskydd och hjälm och håller oss till dom leder vi kör på men detta är väl självklart nu för tiden!

Mvh// Ordf. Kenth Gestrike-Dala 4 Wheelers
Loggat

DIRTY RIDERS ATV HOFORS http://dirtyridersatv.forum24.se/
CF 500 X5:a 09:a
Pete
Administrator
Psycho

Antal inlägg: 2234

Vallentuna/STHLM

« Svara #1 skrivet: 2008, 12, 31, 15:01:20 pm »

Det låter intressant.... bara 23 mil från stockholm, ev bara safarin på lördagen... får anmäla mig på eran sida i morgon om det finns platser kvar.... Cool Cool
Loggat

När blir Kawa-Danne Kawa-Danne IGEN.. Huh?

Renegade 07
kenth
Underground
Pro
*

Kenth Hofors

Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2008, 12, 31, 16:39:19 pm »

Det finns platser kvar så anmäl er! Pete du brukar ju kunna dra med dig en hel del!  Grin
Loggat

Lowest
Underground
Psycho
*

Antal inlägg: 709

Södra - Dalarna

Hemsida
« Svara #3 skrivet: 2008, 12, 31, 22:45:50 pm »

Jag kommer på lördagen och åker Cheesy Fan va kul det ska bli Grin
Loggat

Kawasakiii Brute Force 750i -08 Camoedition

Har man inte provat har man fegat.
Man är inte en Man om man inte äger en 4x4.
Pete
Administrator
Psycho

Vallentuna/STHLM

« Svara #4 skrivet: 2009, 01, 01, 00:37:49 am »

Det finns platser kvar så anmäl er! Pete du brukar ju kunna dra med dig en hel del!  Grin

Ska göra så gott jag kan... men jag tycker folk börjar bli svåra å få med några längre stäckor.. vet inte vad det beror på..... Shocked Shocked
Loggat

Renegade 07
Mackan_450
Underground
Psycho
*

Antal inlägg: 1739

KVICKSUND Sveriges eget Dubai

« Svara #5 skrivet: 2009, 01, 01, 01:02:04 am »

nej speciellt nu när drivmedlet gått ner i pris
Loggat

Я иду ренегата
kenth
Underground
Pro
*

Kenth Hofors

Hemsida
« Svara #6 skrivet: 2009, 01, 01, 16:20:48 pm »

Gå in och anmäl er nu det finns många platser kvar på Svartnäsgården! Det finns mycke snö i Svartnäs och isarna är bra! Vi åker och förbereder nu den 6/1 09 och lägger grunden för isbanan mm.
Loggat

Pete
Administrator
Psycho

Vallentuna/STHLM

« Svara #7 skrivet: 2009, 01, 01, 16:58:25 pm »

Då var man anmäld till lördagen.... Grin Grin
Loggat

Renegade 07
Lowest
Underground
Psycho
*

Antal inlägg: 709

Södra - Dalarna

Hemsida
« Svara #8 skrivet: 2009, 01, 01, 20:16:27 pm »

Då var man anmäld till lördagen.... Grin Grin

Trevligt då syns vi i Svartnäs Cheesy
Loggat

Kawasakiii Brute Force 750i -08 Camoedition

Har man inte provat har man fegat.
Man är inte en Man om man inte äger en 4x4.
kenth
Underground
Pro
*

Kenth Hofors

Hemsida
« Svara #9 skrivet: 2009, 01, 03, 20:10:06 pm »

Just nu är det bara 15 st anmälda till Svartnäs och dom flesta enbart på lördagen och utan mat beställning till uppehållet vid Himmelsberget! Då detta var tänkt som en tvådagars med kvällsaktiviteter som natt körning, tävlingar på lördagen med priser ser det lite mörkt ut just nu om vi inte får in fler anmälningar! Då vi lägger ner en hel del egen tid och egna pengar på att ställa detta i ordning samt att skoterklubben i Svartnäs ska hjälpa till att preppa spåren åt oss mot en kostnad! Vi tar 100:- i träffavgift och detta går inte till oss utan till skoterklubben mm. för hjälpen!
Så komigen nu anmäl er!! Så vi får ha en hel del kul tillsammans!
Loggat

Tarzan
Administrator
Psycho

Antal inlägg: 1138

Märsta/Sthlm

« Svara #10 skrivet: 2009, 01, 03, 20:23:22 pm »

Jag ska ta och kolla möjligheterna...  Smiley
Hur många kan ni ta emot?
Loggat

No ATV just nu :-(
Junior
Underground
Psycho
*

Antal inlägg: 569

Hemsida
« Svara #11 skrivet: 2009, 01, 03, 20:51:51 pm »

Jag lovade juh frugan att vi skulle ha fölsedaxkalas för henne den 31:a  SadSadSad
Kanske man kan komma och åka lördagen ändå...
Loggat

Outty 800R XT-P 2010

Driver lekstuga för alla med barnasinne, och ölsinne Smiley
www.iceborlange.se
kenth
Underground
Pro
*

Kenth Hofors

Hemsida
« Svara #12 skrivet: 2009, 01, 03, 21:34:46 pm »

Det finns boende för ca. 45 st kvar! Då allt bygger på att den lilla byn i vildmarken ställer upp på detta så borde vi kunna fylla det! Men jag vet att några inställda träffar tidigare skrämmer bort en hel del folk tyvärr! Men som det ser ut nu så har vi som åkt och rekat med atv, skoter, plogat isbana mm. tröttnat då vi lägger ner stora egna pengar och tid för att vi ska ha kul samt Svartnäsgården som ser till att ha öppet med mat och kvälsunderhållning mm. om det blir för lite folk som stannar kvar lörd-sön så bär sig inte detta kostnadsmässigt! Det kostar 100:- att delta 700:- att sova över med massor av god mat! (200:- för dom som bara äter en stor wokpanna vid Himmelsberget)
Vi åker upp den 6/1 för att avsluta rekningen samt ploga men har det inte kommit in fler anmälningar innan så är det högst troligt att vi måste lägga ner tyvärr! Det konstiga är att vi har en klubb själva och av 50 medl. så har 10 visat intresse och då har dom tjatat i 2 år för att vi ska ha en vinterträff och nu har vi snö och en träff! Jag får väl flytta till era trakter och gå med i eran klubb!!!  Wink
Loggat

Geir
Underground
Extreme
*

Antal inlägg: 430

Stavanger, Norge

« Svara #13 skrivet: 2009, 01, 03, 22:18:33 pm »

hej
det frister veldigt.  men vet ikke  må snakke litt med sjefen om å få fri  Roll Eyes
veldig langt å kjøre Roll Eyes
Loggat

Geir
2010 RZR-S med turf
wonder if i would drive better if the steering wheel was on the "right" side
Pete
Administrator
Psycho

Vallentuna/STHLM

« Svara #14 skrivet: 2009, 01, 04, 01:07:57 am »

Det finns boende för ca. 45 st kvar! Då allt bygger på att den lilla byn i vildmarken ställer upp på detta så borde vi kunna fylla det! Men jag vet att några inställda träffar tidigare skrämmer bort en hel del folk tyvärr! Men som det ser ut nu så har vi som åkt och rekat med atv, skoter, plogat isbana mm. tröttnat då vi lägger ner stora egna pengar och tid för att vi ska ha kul samt Svartnäsgården som ser till att ha öppet med mat och kvälsunderhållning mm. om det blir för lite folk som stannar kvar lörd-sön så bär sig inte detta kostnadsmässigt! Det kostar 100:- att delta 700:- att sova över med massor av god mat! (200:- för dom som bara äter en stor wokpanna vid Himmelsberget)
Vi åker upp den 6/1 för att avsluta rekningen samt ploga men har det inte kommit in fler anmälningar innan så är det högst troligt att vi måste lägga ner tyvärr! Det konstiga är att vi har en klubb själva och av 50 medl. så har 10 visat intresse och då har dom tjatat i 2 år för att vi ska ha en vinterträff och nu har vi snö och en träff! Jag får väl flytta till era trakter och gå med i eran klubb!!!  Wink

Väldigt tråkigt att höra... men jag tror att det finns flera anledningar till att folk inte anmält sig... dels så är alla i stort sett panka så här efter jul, å sen den stundande lågkonjunkturen gör att folk håller i pengarna mer... annars så är priset helt rätt för hela helgen å jag tror att det kan bli en kanonträff...

Jag själv kan inte stanna över natten av 2 skäl.... dåligt med pengar, samt att jag har aktiviteter med barnen på söndagen.... Sad Sad

Hoppas att ni får ihop tillräckligt med folk så träffen blir av....
Loggat

Renegade 07
Sidor: [1] 2 3 ... 14 Gå upp Skriv ut 
« föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd