Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?
2012, 02, 11, 12:06:55 pm
Startsida Hjälp Köp o Sälj Logga in Registrera
Nyheter: Registrera dig och ta del av fördelarna i forumet!

+  ATV Stockholm
|-+  Städer/Orter (Vill du ha en tavla för just din Stad/Ort? Maila info@atvstockholm.com)
| |-+  Gotland
| | |-+  Internet når till fastlandet utan båt!
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. « föregående nästa »
Sidor: 1 [2] Gå ned Skriv ut
Författare Ämne: Internet når till fastlandet utan båt!  (läst 2462 gånger)
Tarzan
Administrator
Psycho

Antal inlägg: 1138

Märsta/Sthlm

« Svara #15 skrivet: 2008, 10, 02, 05:50:01 am »

Här kör vi... ingen som står bredvid o filmar hela tiden...därför har vi inte så mycket film... Grin Grin Grin

Mig veterligen har du inte kört på länge... När du väl kör, så blir du bogserad av en Kawa...
Är det som kallas "Här kör vi"? Cheesy Cheesy

Blir inte så mycket film med en engångskamera va?!  Tongue Cool Grin
Loggat

No ATV just nu :-(
Tarzan
Administrator
Psycho

Märsta/Sthlm

« Svara #16 skrivet: 2008, 10, 02, 05:56:39 am »

Ja jag har hört de me men tror inte på det Grin Grin Grin Grin Men här har det vart lugnt med körning så det finns inte så mycke att skriva om kanske...... Men vi, i varje fall jag, hoppas att vi kommer upp senare under hösten. Men som du (Tarzan)  kanske vet så är min maskin till salu så vi får se.... (Du vet den maskinen som fick stanna i lerhålet för det stod en CANAM bredvid som inte fick smutsas ner, när vi/ni var på MIX ranch).  Men, men du fick ju kanske med det på film hur den tog sig upp efter den sk Canamen blev uppdragen ur jåcken!!!! Tyvärr så är det ju bortklippt....
Dom som inte vet vilken maskin så var det ju bara en liten Polaris sporstman 500 x2.......... Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
MVH Micke.... med Lertrålaren!!!! Smiley
Är den "Till Salu" för att du fastnade i lerhålet? Tålde den inte lite lera?
Innan du gled ner i "jåcken" sa bönade o bad du att jag skulle filma dig på nära håll... och då kan du inte spruta lera på kameralinsen... då blir det ju ingen film förstår du...  Wink

By the way... Kul att du har hittat hit Micke! Hoppas "Engångs-Jocke" kommer fram med ett datum snart...

Loggat

Pete
Administrator
Psycho

Antal inlägg: 2234

Vallentuna/STHLM

« Svara #17 skrivet: 2008, 10, 02, 07:52:26 am »

Här kör vi... ingen som står bredvid o filmar hela tiden...därför har vi inte så mycket film... Grin Grin Grin

Mig veterligen har du inte kört på länge... När du väl kör, så blir du bogserad av en Kawa...
Är det som kallas "Här kör vi"? Cheesy Cheesy

Blir inte så mycket film med en engångskamera va?!  Tongue Cool Grin

Det är därför Jocke tjatar om att jag ska komma över.... han vill ut å åka igen..... Grin Grin
Loggat

När blir Kawa-Danne Kawa-Danne IGEN.. Huh?

Renegade 07
Tarzan
Administrator
Psycho

Märsta/Sthlm

« Svara #18 skrivet: 2008, 10, 02, 09:57:10 am »

Grin Grin Grin
Loggat

kobbens
Pro

Antal inlägg: 119

Hemsida
« Svara #19 skrivet: 2008, 10, 02, 15:33:57 pm »

Ja du Tarzan... Det var väl bara ett fåtal märken som kunde stanna i själva lerhålet, vänta in en del annat runt omkring för att därefter kratta sig ur hålet......Så det är inte därför den är till salu.....Men men, bus och härjningar med varandra, så hoppas jag att vi kan ses och köra tillsammans igen. För det var ju skitkul när ni var här....ser fram emot en körning vid er under november.... Nu drar jag på en veckas semester imorrn så jag hoppas ni får en trevlig helg här hemma med regn o rusk...MVH Micke
« Senast ändrad: 2008, 10, 02, 15:37:16 pm av kobbens » Loggat

Renegade -08 www.tuppz.se
Pulkaplast
Artrax 3.0 vinsch.

[
kobbens
Pro

Antal inlägg: 119

Hemsida
« Svara #20 skrivet: 2008, 10, 02, 16:05:21 pm »

Kan det här hänga nått ihop med varför man ser så få Canam nerkörda i ett lerhål:
 Cool

Can-Ams tio budorden
--------------------------------------------------------------------------------

1. Du skall inte ha andra ATVs vid sidan av mig.
2. Du skall inte missbruka Can-Am, din ATVs, namn, ty BRP kommer inte att lämna den ostraffad som missbrukar hans namn.
3. Tänk på att hålla ATV-dagen helig.
4. Visa aktning för Can-Am, så att du får köra länge i det land som Sverige, din Kommun, ger dig.
5. Du skall inte dräpa din Can-Am.
6. Du skall inte begå äktenskapsbrott mot din Can-Am.
7. Du skall ej behöva stjäla reservdelar till din Can-Am.
8. Du skall inte vittna falskt mot din Can-Am.
9. Du skall inte ha begär till din nästas Can-Am.
10. Du skall inte ha begär till din nästas Can-Am eller hans ATV eller hans fyrhjuling, hans quad eller hans UTV eller någon annat motorfordon som tillhör din nästa.

hITTA PÅ EN ANNAN DEL AV FORUMET.
Loggat

Renegade -08 www.tuppz.se
Pulkaplast
Artrax 3.0 vinsch.

[
Tarzan
Administrator
Psycho

Märsta/Sthlm

« Svara #21 skrivet: 2008, 10, 03, 13:55:14 pm »

Kan det här hänga nått ihop med varför man ser så få Canam nerkörda i ett lerhål:
 Cool
Det är för vi redan tagit oss därifrån...  Grin

Lika smart fråga som varför ser man så få Polaris över 100 km/h??  Grin Grin Grin
Loggat

Sidor: 1 [2] Gå upp Skriv ut 
« föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd