|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
werecat
Underground
Entusiast

Antal inlägg: 67

Täby /STHLM
|
 |
« Svara #6 skrivet: 2009, 02, 07, 23:10:41 pm » |
|
Tack för välkomnandet  Tråkigt med Kawan... Då får jag hoppas på att den kureras snart så jag får se vad det finns för trevliga ställen här uppe... ..Om inte någon annan i närheten har en kry ATV 
|
|
|
|
« Senast ändrad: 2009, 02, 07, 23:14:19 pm av werecat »
|
Loggat
|
-------------------------------------- Polaris Sportsman 500 X2 Quadricycle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Danzap
Underground
Psycho

Antal inlägg: 1117

Märsta
|
 |
« Svara #11 skrivet: 2009, 02, 08, 13:34:19 pm » |
|
Tack för välkomnandet  Tråkigt med Kawan... Då får jag hoppas på att den kureras snart så jag får se vad det finns för trevlig ställen här uppe... ..Om inte någon annan i närheten har en kry ATV  Tyvärr så har jag kört slut på alla som bor i våra trakter.... men det kanske finns nån nyinflyttad som du.... Haha vilka skulle du orka köra slut på? 
|
|
|
|
|
Loggat
|
 Om du skvätter på mig har du skvätt lera för sista gången!!
|
|
|
Anton
Underground
Psycho

Antal inlägg: 1336

Nacka/Stockholm
|
 |
« Svara #12 skrivet: 2009, 02, 08, 13:36:07 pm » |
|
Tack för välkomnandet  Tråkigt med Kawan... Då får jag hoppas på att den kureras snart så jag får se vad det finns för trevlig ställen här uppe... ..Om inte någon annan i närheten har en kry ATV  Tyvärr så har jag kört slut på alla som bor i våra trakter.... men det kanske finns nån nyinflyttad som du.... Haha vilka skulle du orka köra slut på?  Dig, Dinlin och Dunjackan 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
jooko
Amatör

Antal inlägg: 5
|
 |
« Svara #14 skrivet: 2010, 01, 27, 15:07:47 pm » |
|
hej! Tänkte bara uppa denna tråd lite. Bor nära täby och kör gärna om några vågar. mvh
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|