Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?
2012, 05, 24, 23:27:59 pm
Startsida Hjälp Köp o Sälj Logga in Registrera
Nyheter: Kräv ett spår i varje skog.

+  ATV Stockholm
|-+  Media
| |-+  Videos
| | |-+  Film från Säffle
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. « föregående nästa »
Sidor: [1] Gå ned Skriv ut
Författare Ämne: Film från Säffle  (läst 967 gånger)
Pontus™
Underground
Pro
*

Antal inlägg: 206

(f.d AtvNerd)

Hemsida
« skrivet: 2009, 04, 08, 13:33:29 pm »

film ca 30minuter lång, med bla. Polaris 850XP
Körning i snö, lera och i vatten...

Roligaste körningen på riktigt länge... Headbanger
http://www.atvnerd.se/e107_plugins/autogallery/autogallery.php?show=Filmer%2F2009-04-04%20AtvNerd%20i%20Saffle%20vildmarken.wmv
Loggat

En klapp på axeln är bara en halvmeter från en spark i röven!
blytumme
Administrator
Psycho

Antal inlägg: 2889

Rosersberg/STHLM

« Svara #1 skrivet: 2009, 04, 08, 14:40:53 pm »

Tumme upp Najs rulle!!

Ser skapligt brant ut där ett tag..!
Loggat

Xxc 2011
Äta, sova, skita, ATV
kobbens
Pro

Antal inlägg: 119

Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2009, 04, 08, 23:00:59 pm »

Bra film, MEN det verkade som en del hade lämnat hjärnorna på deponi  , då behöver man inte ju inte använda hjälmen då man inte har nått att skydda!!!! Ren j... idioti!!!!!!.  Skadestatistiken visar ju alla personskador/dödsfall...med eller utan skydd. Men det är ju givetvis upp till var och en  att använda....klart tufft att köra utan, eller vad tycker ni?Huh??
« Senast ändrad: 2009, 04, 08, 23:06:52 pm av kobbens » Loggat

Renegade -08 www.tuppz.se
Pulkaplast
Artrax 3.0 vinsch.

[
Anton
Underground
Psycho
*

Antal inlägg: 1336

Nacka/Stockholm

« Svara #3 skrivet: 2009, 04, 08, 23:10:47 pm »

Bra film, MEN det verkade som en del hade lämnat hjärnorna på deponi  , då behöver man inte ju inte använda hjälmen då man inte har nått att skydda!!!! Ren j... idioti!!!!!!.  Skadestatistiken visar ju alla personskador/dödsfall...med eller utan skydd. Men det är ju givetvis upp till var och en  att använda....klart tufft att köra utan, eller vad tycker ni?Huh??

Jag tycker det e skit tufft utan hjälm!   Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Nee men jag tycker det e både skönare o coolare med hjälm  Headbanger

Nicig film Pontus! 
Loggat
Pontus™
Underground
Pro
*

(f.d AtvNerd)

Hemsida
« Svara #4 skrivet: 2009, 04, 09, 08:15:23 am »

Finns inget hjälmtvång på en terrängskoter, personligen kör jag med både hjälm och ryggskydd, men man kan inte tvinga folk att göra likadant, känns väl lite fel att göra det ioch med att vi var bjudna till dem för att köra.
Det var minst sagt skithett, speciellt om man sitter fast var 20:e meter...
Tror du verkligen att de kör utan för att det är tufft?
Killarna är 35år, inte 15..jag tror de är väl medvetna om risken att köra utan....
Loggat

kobbens
Pro

Antal inlägg: 119

Hemsida
« Svara #5 skrivet: 2009, 04, 09, 18:29:46 pm »

Finns inget hjälmtvång på en terrängskoter, personligen kör jag med både hjälm och ryggskydd, men man kan inte tvinga folk att göra likadant, känns väl lite fel att göra det ioch med att vi var bjudna till dem för att köra.
Det var minst sagt skithett, speciellt om man sitter fast var 20:e meter...
Tror du verkligen att de kör utan för att det är tufft?
Killarna är 35år, inte 15..jag tror de är väl medvetna om risken att köra utan....

Du har helt rätt. 
Nu var det ju kanske inte fastkörningen jag reagerade över, utan körningen uppför backen. De kör på egen risk, men hur kul är det för de andra att ta hand om den eller dom som skador sig, kan ju bli ganska kladdigt om oturen är framme. Sen är det en sak att puttra runt eller testa om det går att komma upp.....
Men var och en får tycka som dom vill och givetvis göra som dom vill. Men tänk på att filmerna visas även för den yngre katogorin som kanske tar efter de vuxna...

Nog om detta.. Önskar er alla en trevlig påskhelg med kul körning!!!
Micke
« Senast ändrad: 2009, 04, 09, 18:32:06 pm av kobbens » Loggat

Renegade -08 www.tuppz.se
Pulkaplast
Artrax 3.0 vinsch.

[
Muddfather
Amatör
*

Antal inlägg: 28

CF Moto.Hälften så dyr.Minst lika bra

« Svara #6 skrivet: 2009, 04, 14, 17:55:05 pm »

Tok bra rulle Headbanger Headbanger
Men som tidigare har skrivits.Det är ett  censored för dom som får städa upp efter folk som inte använder skydd.Nog för att dom är 35 men frågade dom om ni andra  var villiga att ta hand om dom om olyckan skulle vara framme Huh? ::)Tycker personligen att det är korkat o försvara det med att det var varmt pannknack. Killen med camo polaris körde hårdast av alla och jag såg inte att han hade hjälmen av någon gång applåd applåd applåd
Kan bli liv om detta inlägg men det är min personliga åsikt och den står jag för!
Annars en riktigt bra film.som vanligt Not worthy
Loggat
Pontus™
Underground
Pro
*

(f.d AtvNerd)

Hemsida
« Svara #7 skrivet: 2009, 04, 15, 13:15:21 pm »

tror det var tre st av killarna som körde utan vid ett par tillfällen, jag kör aldrig utan hjälm och ryggskydd, har blivit klämd under hjulingen ett par gånger och har klarat mig oskadd tack vare skydden...jag skrev lite dumt i förra inlägget, så det uppfattas som jag försvarar att de kör utan, det gör jag inte.

Loggat

Pontus™
Underground
Pro
*

(f.d AtvNerd)

Hemsida
« Svara #8 skrivet: 2009, 05, 10, 22:56:51 pm »

Var återigen i Säffle, fast denna gång satt krukorna på plats,
 Wink

http://www.atvnerd.se/e107_plugins/autogallery/autogallery.php?show=Filmer%2F2009-05-09%20AtvNerd%20Myrar%20och%20vajrar.wmv
Loggat

Sidor: [1] Gå upp Skriv ut 
« föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd